CRM-ը հապավում է՝ Customer (հաճախորդ) Relationship (հարաբերություն) Management (կառավարում)։ Բառացիորեն՝ հաճախորդների և Ձեր աշխատակիցների հետ հարաբերությունների կառավարում։
Իսկ փաստացիորեն ի՞նչ է CRM-ը։
Այն ծրագիր է, որն օգնում է օպտիմալացնել վաճառքների բաժնի աշխատանքը և կազմակերպության ներքին գործընթացները, ինչը վերջին հաշվով բերում է եկամուտների մեծացման:
Վիճակագրության տվյալների համաձայն CRM համակարգերի ներդրումը մեծացնում է բիզնեսի տարեկան շահույթը ավելի քան 35 %-ով, և սա դեռ ամենը չէ: Նմանատիպ համակարգի ներդրումը տարածվում է Ձեր ընկերության բոլոր ներքին գործընթացների վրա, քանի որ զգալիորեն նվազեցնում է ընկերության ծախսերը.
- աշխատակիցների ուսուցում,
- սխալների ուղղում,
- հաղորդակցություն և այլն:
Ինչպե՞ս է դա աշխատում: Եկե՛ք պարզենք միասին:
Պատկերացնենք ընկերության վաճառքների բաժինը: Դուք ունեք ապրանք կամ ծառայություն, որը ցանկանում եք վաճառել, ունեք վաճառքի գծով մենեջերներ և հաճախորդ, ով գնում է այդ ապրանքը: Հետևաբար կա մենեջեր և հաճախորդ հաղորդակցություն. նամակագրություններ, հեռախոսազանգեր, հիշեցումներ, պատվերների հաստատում, պայմանագրերի կնքում, վճարումներ, ավարտուն և ընթացիկ գործարքներ ․․․
Մտապահելը, թե ում է անհրաժեշտ զանգահարել և երբ, պարզապես անհնար է:
Եվ այստեղից սկսվում են խնդիրները․ բազմաթիվ հաճախորդներ, վաճառքի մենեջերներ և գործընթացներ, որոնց վերաբերյալ ինֆորմացիան կարող է կորել ամենաանհարմար պահին: Արդյունքում՝ ժամանակի վատնում և գումարների կորուստ։
Ոչ վաղ 90-ականներին նման խնդիրները լուծվում էին այսպես․ մենեջերներն ունեին տետր (ավելի ժամանակակիցները՝ աղյուսակներ Excel-ում), որտեղ գրվում էին հաճախորդների կոնտակտները, հետագայում զանգեր կատարելու համար: Ցավոք, կան շատ ընկերություններ, որ մինչ օրս շարունակում են աշխատել 90-ականների սխեմայով՝ կորցնելով հաճախորդներին, շահույթը, իսկ ավելի հաճախ՝ վաճառքի մենեջերներին հաճախորդների ողջ բազայի հետ միասին: Նրանք պարզապես չգիտեն այն հնարավորությունների մասին, որ ընձեռում է CRM-ը: Տարիներ առաջ ստեղծած աշխատանքային համակարգը չի կարող լինել «աշխատող», քանի որ այսօր Դուք մրցակցում եք նոր համակարգեր ներդրած ընկերությունների հետ։
CRM համակարգի հետ աշխատանքը դրականորեն է ազդում վաճառքների բաժնի վերահսկողության վրա և կարող է նվազեցնել մենեջերների չարդարացված ծանրաբեռնվածությունը։ Ամենօրյա գործընթացների մեծ մասը (պայմանագրերի, հաշիվների, առևտրային առաջարկների ձևակերպում) կարելի է ավտոմատացնել և չծախսել դրա վրա աշխատակիցների թանկարժեք ժամանակը։ Ծրագիրը պահպանում է բոլոր հաճախորդների և գործարքների մասին տեղեկատվությունը, ինչպես նաև վերլուծությունը, վիճակագրությունը և հաշվետվությունները, որոնք կառուցվում են տվյալների մուտքագրման պահից սկսած։
CRM-ի շնորհիվ Դուք կարող եք․
- Տեսնել Ձեր ամբողջ կոմունիկացիան մեկ տեղից և վարել այն (Facebook, Insatgram, Vkontakte, Viber և այլն)
- Ավտոմատացնել ներքին բիզնես-գործընթացները (սահմանել առաջադրանքները, նշանակել հանդիպումներ, կատարել մեյլինգներ և վերահսկել աշխատանքների կատարումը),
- Մշակել պատրաստի սցենարներ (օրինակ՝ տվյալները լրացնելուց հետո ուղարկել ավտոմատ էլ․ նամակ/հաղորդագրություն և ավտոմատ բացել առաջադրանք վաճառքի մենեջերի համար )
- Ունենալ խմբավորած հաճախորդների բազա
- Իրականացնել բոլոր գործարքների ավելի արդյունավետ կառավարում,
- Հասկանալ՝ որ փուլում է գտնվում գնորդներից յուրաքանչյուրը,
- Չափելի դարձնել յուրաքանչյուր մենեջերի կատարած աշխատանքի ծավալը և ծանրաբեռնվածությունը,
- Հետազոտել գնորդի կողմից պատվերների չեղակման կամ ծառայություններից հրաժարվելու պատճառները,
- Ստեղծել հարմարավետ պայմաններ ինչպես Ձեր աշխատակիցների, այնպես էլ Ձեր գնորդների համար։ Կազմակերպել գնորդ-վաճառող փոխհարաբերության երկկողմանի պարզեցված և արդյունավետ համակարգ։
Սակայն սա էլ դեռ ամենը չէ։ Շատ ժամանակակից CRM-համակարգեր ներգրավված են այլ ծրագրերի կողմից ևս, որոնք Դուք օգտագործում եք Ձեր բիզնեսում․ օրինակ՝ կորպորատիվ փոստը, 1С-ն և այլ օգտակար ծառայություններ։
Անհրաժե՞շտ է արդյոք Ձեր բիզնեսին CRM-համակարգ
Այո, եթե․
- Ամեն օր Ձեր աշխատակիցները կատարում են բազմաթիվ առաջադրանքներ և գործարքներ, որոնց մի մասը կարող է կորել, մոռացվել, կամ իրականացվել սահմանված ժամանակից դուրս։
- Դուք չեք տիրապետում Ձեր ընկերությունում վաճառքների բաժնի կողմից իրականացվող գործընթացների ողջ ինֆորմացիային։
- Մեկ ապրանք կամ ծառայություն վաճառելը խլում է Ձեզանից ավելի շատ ժամանակ, քան հարկն է։
- Ձեր աշխատակիցները աշխատում են ոչ միայն Ձեզ մոտ գրասենյակում, այլև այլ քաղաքներում կամ եթե ցանկանում եք այլ մասնաճյուղեր բացել։
- Առկա է բարձր մրցակցային շուկա, և ուշ արձագանքելով հաճախորդների ցանկություններին՝ Դուք կորցնում եք նրան։
- Դուք ակտիվ կերպով առաջ եք մղում Ձեր ընկերությունը համացանցում, օգտագործում եք բազմաթիվ համակարգեր և հետևում եք վերլուծությանը։