Ժամանակի ընթացքում ավելի շատ ընկերություններ են հասկանում իրադարձային մարքեթինգի կարևորությունը: Գործարարները նախապես պլանավորում են բիզնեսի գործունեությունը, բյուջե են հատկացնում արտաքին միջոցառումների իրականացման համար: Ընկերությունների ներսում նույնիսկ այս ուղղության համար պատասխանատու մասնագետներ կան՝ #eventmanager :
Բիզնեսի խնդիրն է վաճառել, վաճառել ավելի շատ ու ավելի թանկ: Այդ խնդիրն լուծելու ամենաարդյունավետ գործիքներից է ընկերության հաճախորդների և կազմակերպությունների համար միջոցառուներ կազմակերպելը:
Հետազոտությունների համաձայն՝ յուրաքանչյուր կազմակերպություն արտաքին միջոցառումներ իրականացնելու առնվազն 6 պատճառ ունի.
1.Ցույց տվեք ընկերության առավելություններն այստեղ և հիմա
Օրինակ ՝ Դուք ունեք նոր ապրանք կամ ծառայություն: Միջոցառման օգնությամբ դուք կարող եք պատրաստել շուկան նոր ապրանքի համար և բացատրել դրա առավելությունները: Երբեմն առանց ցուցադրության չի ստացվում. Ցույց տալ նոր մեքենայի շահագործումը կամ թողարկել արտադրանքի նոր շարք: Ի վերջո, միայն նկարները ոչինչ չեն վաճառում:
2.Երկխոսություն և հետադարձ կապ
Ինչպե՞ս պարզել, թե որոնք են հաճախորդի կարիքները: Նա անձամբ կասի դա մի բաժակ թեյի շուրջ կամ քննարկման ընթացքում:
3. Անձնական շփում
Հաճախորդների համար նախատեսված միջոցառման ժամանակ վաճառքի մասնագետները կարող են ի ցույց դնել իրենց ողջ հմայքը և պրոֆեսիոնալիզմը:
4. Հաճախորդների բազայի ընդլայնում
Արտաքին միջոցառումը նոր հնարավորություն է հանդիպել պոտենցիալ հաճախորդների և նրանց պատմել ձեր հիանալի կազմակերպության մասին:
5. Հաճախորդների հանդեպ հոգատարության դրսևորում
Ամբողջությամբ մտածված միջոցառումների ընթացքում հաճախորդները հասկանում են, թե որքան հաճելի է լինել ձեր գործընկերների շրջապատում: Կարևոր է միշտ զգոն լինել և կանխարգելել հյուրի համար ցանկացած հնարավոր անհարմարության առաջացումը:
6. Նվաճեք լսարանի լոյալությունը
Դուք չեք զարմացնի այսօրվա հաճախորդներին ո՛չ զեղչով, ո՛չ էլ գեղեցիկ լենդինգ էջով: Իսկ միջոցառման ժամանակ հաճախորդին իսկապես անհրաժեշտ է և պետք է զարմացնել: Տվեք իսկապես արժեքավոր ինֆորմացիա, սովորեցրեք որևէ նոր բան, բացահայտեք որևէ ինսայդ, տվեք նվեր, հյուրասիրեք սուրճ և համեղ կերակրեք: Այս եղանակով կարելի է նվաճել պոտենցիալ հաճախորդի վստահությունը, և նա իրական հաճախորդից կվերածվի հավատարիմի:
Իմանալու՝ թե ինչ նպատակ ունի կազմակերպությունների համար միջոցառումներ իրականացնելը, կարող եք դիտել Skill #EventmanagementandMarketing թիմի կողմից կազմակերպված միջոցառումները՝ անցնելով այս հղումով: